Prodej

Libuše 2024 - info jaro
Libuše, posel jara
(autorka: MesuYoru)

Co by to bylo za con bez zkušených prodejců, vystavovatelů a nadaných umělců nabízejících své umění a schopnosti? I tento rok máme pro vás připravený sál určený pro prodej a představení vašich uměleckých děl a projektů!

Vítání jsou všichni prodejci jakéhokoliv zboží souvisejícího s My Little Pony, stejně jako vystavovatelé představující svá umělecká díla a projekty z téže oblasti. Možnost prodávat na Czequestrii je otevřena všem účastníkům conu, pokud splní níže uvedená pravidla prodeje.

Obsah

Informace pro prodejce

Přiřazení prodejních míst probíhá ve dvou kolech:

  • První kolo bude uzavřeno 30. června 2024.
  • Druhé kolo probíhá od 1. do 15. července 2024.

V prvním kole můžeme každému prodejci zaručit max. 1 stůl (a až dvě osoby) na jednu přihlášku prodejce, až do výše počtu všech prodejních míst.

V druhém kole (podle celkového počtu přihlášených prodejců) budou přiděleny neobsazené stoly těm prodejcům, kteří projevili zájem o více stolů. Toto pravidlo je zavedeno z toho důvodu, abychom v případě většího zájmu o prodejní místa nemuseli odmítat více prodejců jen proto, že jiní prodejci mají k prodeji velké množství zboží.

Přihlašování nových prodejců bude otevřeno až do 15. července 2024 – je zde ale vyšší šance, že všechny stoly již budou rezervovány.

Místo konání a jeho dispozice

Czequestria 2024 se koná na stejném místě jako v minulých letech – v KD Krakov.

Místo pro prodejce bude rozděleno do dvou částí. Horní prodejní plocha je umístěna v 1. patře (foyer Hlavního sálu) ve středu místnosti kolem 2 podpěrných sloupů. K dispozici zde bude 18 stolů pro prodejce. Druhá prodejní plocha se nachází v přízemí poblíž hlavního vchodu a poskytuje dalších 8 – 12 stolů pro prodejce.

O umístění v 1. patře či v přízemí bude rozhodnuto organizátory Czequestrie – obvykle ti, kteří se přihlásí nejdříve, budou umístěni do 1. patra, takže přihlášení zbytečně neodkládejte!

Co je součástí prodejního místa

  • Stůl o velikosti 140 x 70 cm (včetně ubrusu) a dvě židle.
  • Elektrické zásuvky pro zařízení s nízkou spotřebou (laptopy, monitory, nabíječky, osvětlení atd.) na vyžádání v přihlášce. Pokud si nejste jistí, nebo máte jiné zařízení, které chcete připojit, dejte nám v přihlášce (nebo později e-mailem) vědět – musíme dodržet bezpečnostní limity.
  • Možnost uskladnění vašich věcí v uzamčené místnosti v 1. patře přes noc (od 22:00) ze soboty na neděli (budova má vlastní bezpečnostní službu). Uložené věci musí být vyzvednuty v neděli před příchodem návštěvníků (10:00).
  • Nenabízíme speciální parkovací místa pro prodejce – v okolí nebývá s parkováním problém, viz. informace o dopravě.

Příprava před zahájením akce a zakončení

Součástí vstupu pro prodejce je možnost přípravy prodejního místa před příchodem návštěvníků, každý den konání akce:

  • pátek: 14:00 – 17:00 (příprava místa konání během „LARPu“ ve městě)
  • sobota: 8:30 – 10:00 (příprava před zahájením)
  • neděle: 9:00 – 10:00 (příprava před zahájením)

Oficiální konec akce je naplánován na 18:00 v neděli. Jelikož návštěvníci taktéž nakupují při odchodu, zůstává hala prodejců otevřená až do samotného uzavření místa konání pro návštěvníky. Na úklid je vyhrazena doba do 20:00.

Pravidla prodeje

  • Všichni prodejci musí dodržovat pravidla účasti na conu společně s těmito pravidly pro prodejce. Všechna pravidla musí být striktně dodržována a respektována bez výjimek!
  • Abyste mohli prodávat, musíte se přihlásit, být schváleni a zaplatit poplatek. Pro přihlášení prosím použijte formulář uvedený v části Ceník a přihlášení prodejce níže. Následně (až se bude blížit termín uzávěrky prvního kola) Vás budeme kontaktovat ohledně schválení a dalších informací.
  • Nabízíme místa k prodeji pouze po celou dobu konání akce, abychom předešli případným komplikacím s přesuny.
  • Veškeré prodávané či vystavované zboží musí být vhodné i pro účastníky všech věkových kategorií! Je přísně zakázáno vystavovat či prodávat jakékoliv dílo s „dospělým“ obsahem (tj. násilí, pornografie…). Nedodržení těchto varování může vést k vyloučení z možnosti prodávat, zrušení statusu Prodejce bez náhrady a v nejhorším případě i úplné vyloučení z conu jako takového. V případě pochybností o tom, zda něco lze či nelze prodávat, zeptejte se prosím před začátkem conu nebo na jeho začátku.
  • Pirátské verze oficiálního zboží (od Hasbra etc.) nejsou povoleny.
  • V případě používání designů a uměleckých děl vytvořených třetí osobou, jste odpovědní za získání nutného oprávnění od autorů. V případě potřeby byste měli být schopni na požádání od organizátorů Czequestrie prokázat příslušné oprávnění (písemné potvrzení, postačí i v elektronické podobě online zprávy). V případě neprokázání Vám může být zakázáno prodávat věci, o kterých mají pořadatelé pochyby.
  • Prosíme, nenabízejte k prodeji žádné zboží s tematikou CZ/SK bronies, Czequestrie nebo jejího maskota (Libuše) bez předchozího svolení od organizátora prodejců na Czequestrii.
  • Případná evidence tržeb a daňová povinnost je zcela ve Vašich rukách. Organizátoři nenesou žádnou zodpovědnost za Vaše finanční záležitosti.

Ceník a přihlášení prodejce

Pokud plánujete být prodejcem na Czequestrii, nekupujte si vstupenku pro sebe ani pro další osoby, které s Vámi budou prodávat: poplatek pro prodejce ve výši 1000 Kč obsahuje 1 prodejní stůl a 1 vstup pro prodejce.

Pokud plánujete prodávat ve více lidech, můžete přihlásit až 2 asistenty/pomocníky na jeden stůl. Za každou další osobu se poplatek pro prodejce zvyšuje o 500 Kč (tato cena je o něco nižší než základní vstupné, které stojí 592 Kč).

Vstup pro prodejce a jejich asistenty/pomocníky má stejnou platnost jako základní vstupné, přičemž je možné k oběma zakoupit upgrade, pokud máte zájem o odměny ke sponzorskému vstupnému (detaily viz přehled vstupenek). Případný upgrade je součástí přihlášky prodejce, resp. asistenta/pomocníka.

Pokud plánujete využít více prodejních stolů, pak za každý další stůl se poplatek pro prodejce zvyšuje o 500 Kč. V tomto případě bude celkový poplatek pro prodejce stanoven, až po rozhodnutí o přidělení dalších prodejních stolů tzn. během druhého kola.

Poplatek pro prodejce se platí jako jedna platba a může být uhrazen bankovním převodem (vč. SEPA platby), platební kartou online, nebo PayPalem (pouze pokud není jiná možnost).

Jak se přihlásit

K získání statusu prodejce je potřeba provést následující kroky:

  1. Vyplnit přihlášku prodejce na Czequestrii 2024 a být schválen jako prodejce (ohledně schválení Vás budeme kontaktovat e-mailem).
  2. Zaplatit poplatek pro prodejce – informace o platbě a její výši zašleme v emailu ohledně Vašeho schválení.

Přihláška asistentů/pomocníků je součástí výše uvedené přihlášky prodejce – při vyplňování nezapomeňte uvést přesný název či jméno prodejce, ke kterému se hlásíte!

Pokud máte jakékoliv otázky týkající se prodeje, napište nám prosím na e-mail vendors@czequestria.cz.